Ślub w beżu i złocie...

Witajcie!

Przypadł mi zaszczyt zaprezentowania swojej pracy
jako pierwszej z nowych projektantek na tym blogu.
Chciałabym z okazji podzielić się moją propozycją na kartkę ślubną
lub z okazji rocznicy...w końcu kolorystyka mogłaby wskazywać na Złote Gody.
Jest tak, jak lubię - delikatnie, bez przepychu, ale z błyskiem.
Cała kartka wykonana jest z jednej kolekcji papieru,
 napis umieszczony w tekturce także z niej pochodzi.
   Oczywiście nie mogłam też obojętnie przejść obok przecudownych piórek dostępnych w sklepie. 
Z racji tego, iż nie należę do osób cierpliwych - tak jak wspomniałam w kilku słowach o sobie  -
do wykonania brokatowych kropek użyłam lakieru hybrydowego i pyłku, zamiast kleju i brokatu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger